Marketing ondersteuning

Wij bieden gerichte en deskundige ondersteuning op marketinggebied.

lees meer

Online marketing

Bent u bekend met de ongekende kracht van online marketing?

lees meer

 

Uitvoeren marktanalyse

Een beeld krijgen van de markt? Wij voeren een marktonderzoek voor u uit.

lees meer

Young professionals

Bent u op zoek naar een frisse, jonge marketeer?

lees meer

Dienstverlening organisatie optimaliseren

Wilt u de dienstverlening van uw organisatie verbeteren? Wilt u aansluiting houden bij de markt? Wilt u in beeld hebben hoe klanten tegen u aankijken? Een klanttevredenheidsonderzoek kan u helpen om het antwoord op deze vragen te vinden.

Optimalisatie van de dienstverlening? Wat is dat?

U wilt uw dienstverlening verbeteren zodat klanten tevreden blijven. Maar wat zegt u dan eigenlijk? En hoe gaat u daar invulling aangeven? U kunt een schitterend product hebben. Waarmee u werkelijk een bijdrage levert aan de markt. Maar wanneer de levering niet goed loopt of klanten krijgen slechte ondersteuning bij vragen dan kan het zijn dat klanten alsnog afhaken.

Waar hangt klanttevredenheid vanaf?Klanttevredenheid: Dienstverlening optimaliseren?

Stel: U moet vandaag een belangrijke presentatie geven. U hebt een zaal gereserveerd. Maar de beamer blijkt kapot te zijn. De enige oplossing? Een nieuwe beamer aanschaffen. U wilt deze vandaag nog hebben. Zonder dat u hier een extreem hoog bedrag voor neerlegt. U gaat twee naar winkels. Bij winkel een hoort de verkoper uw verhaal aan. Hij biedt u een beamer aan. Absoluut de beste beamer van dit moment. Kosten 500,-.

Dit is niet wat u wilt. U hebt op dit moment geen belang bij de beste beamer. U wilt op korte termijn een degelijke beamer. Bij winkel twee legt u uw verhaal ook neer. De verkoper haakt in op uw verhaal. Hij biedt een beamer ter verhuur aan. Zodat u vandaag uit de brand bent. Hij biedt aan dat u de volgende dag even rustig kunt komen kijken naar de beamers die hij aanbiedt. Naar welke winkel zou u toe gaan?

De klant tevreden stellen

Klanttevredenheid hangt af van een aantal zaken:

  • Krijgt de klant datgene wat hij voor ogen had om bij u te kopen?
  • Krijgt de klant datgene wat hij bij u wil kopen op het moment dat hij dat wenst?
  • Krijgt de klant datgene wat hij bij u wil kopen voor de juiste prijs

Klanttevredenheidsonderzoek

Een goed klanttevredenheidsonderzoek brengt in kaart hoe klanten tegen uw organisatie aan kijken. Deze feedback kan ontzettend nuttig zijn voor uw organisatie. Zaak is wel dat u dit actief inzet. Support Marketing ondersteunt u bij een goed klanttevredenheidsonderzoek.

De Marketingboom

Support Marketing ondersteunt u bij de ontwikkeling van uw organisatie. Wij werken vanuit het concept van de Marketingboom. Hierbij stellen we dat:

Een klanttevredenheidsonderzoek kunnen wij uitvoeren zodat u gerichter de koers van uw organisatie kunt bepalen.

Professionele begeleiding

Support Marketing biedt gerichte ondersteuning op het gebied van marketing en communicatie. Ons team van marketingexperts heeft in loop van de jaren veel ervaring opgedaan in de marketingwereld. Graag helpen wij u door deze expertise in te zitten binnen uw organisatie zodat u de volgende stap kunt zetten in de ontwikkeling van uw organisatie. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Lees ook:

Meer weten hoe wij u kunnen helpen?

Klik hieronder op de GRATIS MAKETINGSCAN zodat uw inzicht krijgt in uw onderneming en specifiek voor uw onderneming advies ontvangt.

 

GRATIS MARKETINGSCAN

Contact

Wilt u eens vrijblijvend van gedachten wisselen met Support Marketing. Dan kunt u contact met ons opnemen.

Publicaties klanttevredenheidsonderzoek

Werken vanuit een idee of plan

Waarom is marketing zo belangrijk voor uw organisatie? Een moderne organisatie kan niet meer zonder marketing. Nog te vaak onderschatten ondernemers de kracht van marketing. U wilt als ondernemer toch ook alle verkoopkansen benutten?

Wij hebben voor u op een rij gezet waarom marketing een essentieel bedrijfsproces is:

1. Behoefte van klanten / doelgroepen veranderen continu
2. Binden van klanten
3. Het vergroten van de naamsbekendheid
4. Verhogen van de bereikbaarheid / vindbaarheid van jouw onderneming

Lees meer >>
Meer weten hoe wij u kunnen helpen?

Krijg inzicht in uw onderneming en ontvang advies