Marketing ondersteuning

Wij bieden gerichte en deskundige ondersteuning op marketinggebied.

lees meer

Online marketing

Bent u bekend met de ongekende kracht van online marketing?

lees meer

 

Uitvoeren marktanalyse

Een beeld krijgen van de markt? Wij voeren een marktonderzoek voor u uit.

lees meer

Young professionals

Bent u op zoek naar een frisse, jonge marketeer?

lees meer

Onderzoek klanttevredenheid Noordoost-Nederland

Een onderzoek naar de klanttevredenheid van uw organisatie is veelomvattend. Want wat is klanttevredenheid? Kun je dat kopen? Hoe kijken klanten tegen u aan? Verkoopt u aanbodgericht of vraaggericht. Een belangrijk verschil. Support Marketing ondersteunt u bij het antwoord op deze vragen.

Support Marketing voert klanttevredenheidsonderzoek uit in Noordoost-Nederland.

In de provincies:
- Klanttevredenheidsonderzoek Drenthe
- Klanttevredenheidsonderzoek Friesland
- Klanttevredenheidsonderzoek Overijssel
- Klanttevredenheidsonderzoek Groningen
- Klanttevredenheidsonderzoek Flevoland.

Welke aspecten spelen mee in de klanttevredenheid?

Er zijn talloze redenen (vragen) om een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Support Marketing zet er een aantal voor u op de rij:

Klantbehoeften achterhalen?

De vraag is: ‘hoe denkt uw klant?’. Wanneer komt hij in actie? Wanneer gaat hij een product afnemen. Welke behoefte schuilt er achter de klant in de supermarkt? En wat wil de klant die een auto koopt? Of wat dacht u van een klant die een website laat schrijven?

  • Een klant heeft eten nodig. Eten koopt hij in de supermarkt. De supermarkt voldoet dus aan de behoefte van de klanten om te eten.
  • De autogarage verkoopt de afnemer een auto. Hij heeft een nieuwe baan en de reisafstand is groter geworden. Hij kan het niet meer met de fiets doen. De klant wil dus niet per definitie een auto. Zijn werkelijke behoefte is dat hij zo snel mogelijk van A naar B kan komen. Dat is zijn wens. De auto een middel.

Welke levertijd verwacht een klant

Klanten kiezen niet alleen voor hun leveranciers omdat de producten goed zijn. Wat vaak meespeelt is dat ook de levertijd belangrijk is. Krijgt de klant het product op het moment dat hij het nodig heeft? Daarin spelen diverse aspecten een rol:

  • De verwachting van de klant
  • De profilering van uw organisatie
  • De urgentie van het probleem
  • Wat biedt uw concurrent

Van vraaggericht naar aanbodgericht

Van aanbodgerichte naar vraaggerichte verkoop gaan vraagt een omslag in het denken van een ondernemer. Een goed klanttevredenheidsonderzoek kan de wensen van de klanten op tafel doen komen.

Van daaruit kunt u uw diensten of producten hierop aanpassen.

Klanttevredenheidsonderzoek Noordoost-Nederland

Support Marketing beschikt over een eigen werklocatie te Hoogeveen in Drenthe. Wij verzorgen het klanttevredenheidsonderzoek op uw locatie.

Klanttevredenheidsonderzoek Overijssel: Almelo, Balkbrug, Borne, Dalfsen, Dedemsvaart, Deventer, Enschede, Genemuiden, Hellendoorn, Hengelo, Kampen, Hardenberg, Nijverdal, Oldenzaal, Olst, Ommen, Rijssen, Tubbergen, Staphorst, Steenwijk, Vriezenveen, Zwolle

Klanttevredenheidsonderzoek Flevoland: Emmeloord, Vollenhove, Almere, Dronten, Zeewolde, Lelystad Groningen: Appingedam, Eemshaven, Delfzijl, Farmsum, Foxhol,

Klanttevredenheidsonderzoek Groningen: Haren, Hoogezand, Kollum, Sappemeer, Sellingen, Stadskanaal, Ter Apel,Veendam, Vlagtwedde, Winschoten, Zuidbroek, Zuidhorn.

Klanttevredenheidsonderzoek Drenthe : Assen, Hoogeveen, Coevorden, Emmen, Meppel, Beilen, Roden en Borger

Klanttevredenheidsonderzoek Friesland: Balk, Beetsterzwaag, Bolsward, Buitenpost, Burgum, Bergum, Damwoude, Dokkum, Drachten, Grou, Gorredijk, Heerenveen, Franeker, Harlingen, IJlst, Joure, Kootstertille, Leeuwarden, Lemmer, Littenseradiel, Wommels, Sneek, Woudsend.

Meer weten hoe wij u kunnen helpen?

Klik hieronder op de GRATIS MAKETINGSCAN zodat uw inzicht krijgt in uw onderneming en specifiek voor uw onderneming advies ontvangt.

 

GRATIS MARKETINGSCAN

 

Werken vanuit een idee of plan

Waarom is marketing zo belangrijk voor uw organisatie? Een moderne organisatie kan niet meer zonder marketing. Nog te vaak onderschatten ondernemers de kracht van marketing. U wilt als ondernemer toch ook alle verkoopkansen benutten?

Wij hebben voor u op een rij gezet waarom marketing een essentieel bedrijfsproces is:

1. Behoefte van klanten / doelgroepen veranderen continu
2. Binden van klanten
3. Het vergroten van de naamsbekendheid
4. Verhogen van de bereikbaarheid / vindbaarheid van jouw onderneming

Lees meer >>
Meer weten hoe wij u kunnen helpen?

Krijg inzicht in uw onderneming en ontvang advies