facebook linkedin google plus twitter

Marketing ondersteuning

Support Marketing biedt gerichte en deskundige ondersteuning op marketinggebied.

lees meer

Ondersteuning Social Media

Wij ondersteunen u bij het optimaliseren en structureel inzetten van uw Social Media beleid.

lees meer

Uitvoeren marktanalyse

Een beeld krijgen van de markt? Wij voeren een marktonderzoek voor u uit.

lees meer

Online marketing

Bent u bekend met de ongekende kracht van online marketing?

lees meer


Marketing | Ondersteuning

Support Marketing ondersteunt u met marketing. Of het nu gaat om het uitvoeren van marktonderzoek, het opstellen en integreren van een marketingplan of een klanttevredenheidsonderzoek, wij ontzorgen u volledig.

Onderstaande tools gebruiken wij om uw organsiatie te analyseren en te optimaliseren. Dit hangt uiteraard van de situatie waarin uw organisatie verkeerd.

Marktonderzoek

Support Marketing voert marktonderzoek voor u uit.

Waarom marktonderzoek?

Marktonderzoek is een uitstekend middel om aan belangrijke informatie te komen als basis voor een doelgerichte marktbewerking. Marktonderzoek biedt o.a. inzicht in de behoeftes en wensen van de klantengroep, toetst de tevredenheid van de klanten en kan een beeld geven van de omvang van uw klantengroep. Ook kan marktonderzoek worden ingezet voor inzicht in uw imago of naamsbekendheid of bij introductie of goede positionering van een product of dienst.

Klik hier om naar het contactformulier te gaan

Marketingplan

Wat staat er in een marketingplan? En waarom zou ik er een moeten hebben?

Een marketingplan beschrijft hoe je inspeelt op de markt met als doel zoveel mogelijk omzet te realiseren. Door het schrijven van zo'n plan heb je een duidelijk beeld van de markt en haar behoeften en kun je beter inspelen op veranderingen. Markten en consumenten zijn voortduren in beweging. Met een goed marketingplan geeft u handen en voeten aan uw ideeën. Support Marketing ondersteunt u bij het opstellen van een goed onderbouwd stappenplan.

Klik hier om naar het contactformulier te gaan

Klanttevredenheidsonderzoek

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek belangrijk is voor uw organisatie?

Met een klanttevredenheidsonderzoek stelt u vast wat klanten verwachten en hoe tevreden en loyaal zij zijn. Deze informatie is noodzakelijk voor uw organisatie, om vast te stellen waar uw organisatie staat volgens uw klanten. Het kennen van uw positie bij de klant is pas het begin. Het verstevigen van de klantrelatie door middel van de informatie die wij verzamelen, is het hogere doel. 

Support Marketing verzorgt uw klanttevredenheidsonderzoek.

Klik hier om naar het contactformulier te gaan

Nulmeting:

Het uitvoeren van een nulmeting geeft uw organisatie een objectief ijkpunt bij aanvang van een nieuw project of nieuw beleid. Support Marketing biedt u hulp bij het opstellen en uitvoeren van een nulmeting. Support Marketing verzorgt voor u een nulmeting.

Klik hier om naar het contactformulier te gaan

Heeft u andere hulp nodig op het gebied van marketing?

Klik hier om het ons te laten weten

 

Zie ook onze artikelen over marktonderzoek.